Ισορροπώντας ανάμεσα στο συναίσθημα που οφείλει να προσφέρει κάθε μοντέλο από το Maranello και στην προσαρμογή σε νέα δεδομένα μείωσης των εκπομπών ρύπων που επιβάλλουν τα χρονοδιαγράμματα τα οποία ανακοινώνει η ΕΕ, η Ferrari εισέρχεται σε μια νέα επενδυτική και προϊοντική φάση. Οι παράμετροί της διευκρινίστηκαν την Πέμπτη 16 Ιουνίου στην προγραμματισμένη ενημέρωση μετόχων και επενδυτών, με τον John Elkann, πρόεδρο της μάρκας, να δηλώνει πως «ό,τι κάνουμε θα επικεντρώνεται πάντα στη δημιουργία ξεχωριστών αυτοκινήτων. Το σύνολο των ευκαιριών που παρέχει η ηλεκτροκίνηση και η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών συστημάτων θα μας επιτρέψουν να κατασκευάσουμε ακόμη πιο μοναδικά αυτοκίνητα».Σε αυτή την κατεύθυνση η ιστορική ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία σπορ αυτοκινήτων ανακοίνωσε ότι τα εξηλεκτρισμένα (υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) μοντέλα της θα αποτελούν το 80% των πωλήσεών της έως το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε.Η φάση της ηλεκτρικής ανάπτυξής της περιλαμβάνει δύο κρίσιμες χρονικές περιόδους, με την πρώτη να αφορά την τριετία 2023-2026 κατά τη διάρκεια της οποίας η Ferrari προγραμματίζει την παρουσίαση 15(!) εξηλεκτρισμένων εκδόσεων/μοντέλων και τη δεύτερη το δωδεκάμηνο του 2025, όταν θεωρεί ότι θα είναι έτοιμη να λανσάρει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της.«Πιστεύουμε ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε τους ηλεκτροκινητήρες για να ενισχύσουμε τις επιδόσεις των αυτοκινήτων μας χωρίς να πλήξουμε τον μοναδικό χαρακτήρα τους» επεσήμανε την Πέμπτη ο Benedetto Vigna, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.Ο ίδιος δήλωσε ότι η Ferrari πρόκειται να αναπτύξει και να κατασκευάσει τους δικούς της ηλεκτροκινητήρες, μετατροπείς και μονάδες μπαταριών για τα ηλεκτρικά μοντέλα της σε μια νέα γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιό της στο Maranello, αναθέτοντας σε εξωτερικούς προμηθευτές την κατασκευή περιφερειακών, δευτερεύουσας σημασίας εξαρτημάτων. Η σχετική επένδυση πρόκειται να ανέλθει σε 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το 2026.Αναλυτικότερα η Ferrari αναμένει ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα αποτελούν το 5% των πωλήσεων το 2025 και το 40% το 2030,ενώ το ποσοστό των πωλήσεων υβριδικών θα πρέπει να αυξηθεί στο 55% το 2025, από 20% που ήταν το 2021, για να μειωθεί τελικά περίπου στο 40% το 2030, όταν θα αυξάνονται τα ηλεκτρικά.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.