Η αποκάλυψη του πρώτου μοντέλου της smart στη νέα εποχή της, αυτή της μετοχικής σύμπραξης ανάμεσα στη Mercedes-Benz Cars και στον κινεζικό όμιλο Geely Holdings, δημιουργεί νέα δεδομένα για το παρόν και το μέλλον μιας μάρκας που μέχρι χθες χαρακτηριζόταν από τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες των fortwo και forfour. Με μήκος 4,270 μέτρα και μεταξόνιο 2,750 μέτρα, τo #1 (hashtag one) προτάσσει αφενός την αμιγώς ηλεκτρική υπόστασή του, αφετέρου το lifestyle ύφος της καταγωγής τουπροκειμένου να αντιμετωπίσει αρκετά και διαφορετικά μοντέλα, από τα mainstream Opel Mokka-e και Peugeot e-2008 έως το DS3 Crossback ή το ΜΙΝΙ Electric. Ετσι η μάρκα αφήνει πίσω της τον τίτλο του «αστικού ήρωα» που είχε αποδοθεί στο fortwo και απεμπολεί την ευρωπαϊκή της διάσταση καθώς το #1 βασίζεται σε μια ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα προερχόμενη από την Geely, η οποία θα αξιοποιηθεί σε μελλοντικά μοντέλα και άλλων θυγατρικών εταιρειών του κινεζικού ομίλου όπως είναι η Volvo και η Lynk & CO. Για αυτόν τον λόγο θα κατασκευάζεται στην πόλη Xian της Κίνας (σε αντίθεση με τα άλλα smart που κατασκευάζονται σε Γαλλία και Σλοβενία) για όλες τις αγορές στις οποίες πρόκειται να διατεθεί, με διαφορετικό χρονοδιάγραμμα, από τις αρχές του 2023.

 

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω