Δυναμική παρουσία στην Ευρώπη

Με αυξημένες πωλήσεις κατά 2,7% σε σύγκριση με την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2022, best seller το SUV Tucson και 270.675 παραδόσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη Γηραιά Ηπειρο ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του 2023 η Hyundai. Η κορεάτικη φίρμα κατέγραψε μερίδιο αγοράς 4,1% στην Ευρώπη το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και η ηγεσία της θεωρεί ότι τους επόμενους μήνες τα μεγέθη της θα βελτιωθούν. «Με τις εξαιρετικές επιδόσεις μας το πρώτο εξάμηνο του έτους είμαστε κοντά στις πωλήσεις-ρεκόρ πριν από την COVID-19, γεγονός που αντανακλά τον ρυθμό ανάπτυξής μας» δήλωσε μεταξύ άλλων ο Michael Cole, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Motor Europe, υπογραμμίζοντας ότι με δεδομένο το συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον για την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai, αυτό το επίτευγμα δικαιώνει τη δέσμευσή της για κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων. «Με την έναρξη των πωλήσεων του νέου Kona είμαστε βέβαιοι ότι οι πωλήσεις μας θα συνεχίσουν να αυξάνονται και τους επόμενους μήνες» επεσήμανε ο Michael Cole αναφερόμενος στη νέα γενιά του δημοφιλούς B-SUV και την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση ενώ το Ioniq 5 N, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής υψηλών επιδόσεων της μάρκας, θα είναι διαθέσιμο για το κοινό το 2024. Η εταιρεία προγραμματίζει τη διάθεση μόνο ηλεκτροκίνητων οχημάτωνστην Ευρώπη έως το 2035 ενώ στο σύνολο των πωλήσεών της το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους περίπου το 15% αφορούσαν εκδόσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.