Συνδυάζοντας τεχνολογίες που έχουν δοκιμαστεί σε διαφορετικές αγωνιστικές δραστηριότητες του παρελθόντος, η Audi δοκιμάζει τώρα το αγωνιστικό πρωτότυπο που θα την εκπροσωπήσει στις αρχές του 2022 στο Ράλι Ντακάρ, τον σκληρότερο αγώνα αντοχής στον κόσμο.

Με τα διακριτικά RS Q e-tron το αυτοκίνητο της φωτογραφίας εξοπλίζεται ταυτόχρονα με τον ίδιο TFSI κινητήρα βενζίνης του αγωνιστικού RS 5 που πρωταγωνιστεί στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (DTM), αλλά και τις μονάδες κινητήρα/γεννήτριας (MGU) που χρησιμοποιούνται στο μονοθέσιο e-tron FE07 που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E. Η μέγιστη ισχύς υπερβαίνει τους 670 ίππους, ωστόσο το πόση θα είναι διαθέσιμη κατά τη διάρκεια του Ράλι Ντακάρ εξαρτάται από τα όρια που θα θέσουν οι διοργανωτές. Το Audi RS Q e-tron διαθέτει μία σχέση μετάδοσης, με το λογισμικό να αναλαμβάνει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στον μπροστινό και στον πίσω άξονα, δημιουργώντας ένα εικονικό και ελεύθερα ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό, το οποίο έχει το πλεονέκτημα της εξοικονόμησης βάρους και χώρου. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας των 50 kWh εν κινήσει, σημαντικό στοιχείο αν σκεφτεί κανείς ότι τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα επιδόσεων που καλείται να ανταγωνιστεί τους παραδοσιακούς κινητήρες σε ένα δύσκολο πεδίο όπως η έρημος, που διακρίνεται για την πολυπλοκότητά του.

«Με το quattro αλλάξαμε τους όρους του παιχνιδιού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και στη συνέχεια κερδίσαμε τις 24 Ωρες του Le Mans με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τώρα θέλουμε να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή στο Ράλι Ντακάρ» επισημαίνει ο Julius Seebach, επικεφαλής της Audi Sport.