Με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα έως το 2030, όταν η Audi θα παράγει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η σταδιακή ανανέωση της γκάμας της συντελείται δίνοντας προτεραιότητα σε αυτά, ανεξαρτήτως κατηγορίας.Σε αυτό το πλαίσιο η αποκάλυψη των νέων Q8 e-tron και Q8 Sportback e-tron σηματοδοτεί τον πολλαπλό ρόλο του μοντέλου – ως το κορυφαίο SUV της μάρκας με αποκλειστικά ηλεκτρική υπόσταση αλλά και ως ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με τα διακριτικά SQ8. Ανεξαρτήτως αμαξώματος και ισχύος, οι Γερμανοί υιοθέτησαν μια νέα αισθητική προσέγγιση που συνδυάζει αφενός το κύρος που πρέπει να αποπνέει το Q8, αφετέρου το σχεδιαστικό ιδίωμα της ηλεκτρικής τεχνολογίας του.Βασισμένες σε κοινή αλλά νέα αρχιτεκτονική οι δύο εκδόσεις έχουν το ίδιο μήκος (στα 4,915 μέτρα) και πλάτος (στα 1,937 μέτρα) αλλά διαφορετικό ύψος – στα 1,619 μέτρα για το Sportback και στα 1,633 για το SUV καθώς στο πρώτο η γραμμή της οροφής «σβήνει» λόγω της coupe σχεδίασης.Αυτονόητα κοινό είναι και το μεταξόνιο των 2,928 μέτρων που υπηρετεί τις χωροταξικές ανάγκες των επιβατών (με εμφανή βελτίωση για εκείνους στο πίσω κάθισμα) και των αποσκευών τους με χώρο από 569 λίτρα στο SUV και από 528 λίτρα στο Sportback. Ταυτόχρονα επιπλέον 62 λίτρα είναι διαθέσιμα κάτω από το μπροστινό καπό καθώς η απουσία θερμικού κινητήρα παρέχει αυτή τη δυνατότητα.Κοινό στοιχείο για όλες τις εκδόσεις αποτελούν και οι δύο οθόνες υψηλής ευκρίνειας που βρίσκονται τοποθετημένες η μια πάνω από την άλλη(με διαγώνιο 10,1 και 8,6 ίντσες αντίστοιχα) εξυπηρετώντας η πρώτη το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και η δεύτερη άλλες λειτουργίες του μοντέλου. Πέρα από τον χειρισμό μέσω αφής υπάρχει και δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών ενώ την πλήρως ψηφιοποιημένη εικόνα συμπληρώνουν το digital virtual cockpit και το head-up display μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος