Στην καλύτερη διαχείριση της κρίσης των ημιαγωγών που πλήττει τις παραγωγές και τις παραδόσεις καινούργιων αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο αποδίδεται η εμβληματική επίδοση της Toyota, η οποία προσπέρασε σε πωλήσεις την General Motors μετά από εννέα δεκαετίες κυριαρχίας της τελευταίας στην αμερικανική αγορά αυτοκινήτου. Η διαφορά πωλήσεων των δύο ομίλων το 2021 υπολογίζεται σε περίπου 130.000 μονάδες περισσότερες υπέρ της Toyota (με 2.332.262 ταξινομήσεις, αυξημένες κατά 10,4% σε σύγκριση με το 2020), την ώρα που η General Motors ανέφερε 2.202.598 ταξινομήσεις και πτώση πωλήσεων το 2021 κατά 13,1% σε σχέση με το 2020. Στο ενεργητικό των δύο ομίλων προσμετρούνται αφενός οι πωλήσεις των Toyota και Lexus για τον μεγαλύτερο ιαπωνικό όμιλο, αφετέρου εκείνες των Buick, Cadillac, Chevrolet και GMC για την General Motors, η οποία ανέλαβε τα ηνία στην αγορά των ΗΠΑ το 1931. Σε επίπεδο επιμέρους ποσοστών το 2021, το ποσοστό αύξησης παραδόσεων καινούργιων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ έφτασε το 10,7% για τη Lexus και το10,3% για την Toyota, την ώρα που εξαιρουμένης της Buick (με αύξηση 10,5%) αρνητικό πρόσημο εμφάνισαν οι Chevrolet (-17,7%), Cadillac (-8,6%) και GMC (-6,4%). Αξίζει να σημειωθεί ότι καίριο ρόλο στην πρωτιά πωλήσεων του ομίλου Toyota στις ΗΠΑ διαδραμάτισαν τα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων της εκεί, χάρη στα οποία όχι μόνο κυριάρχησε στην τοπική αγορά αλλά και προσπέρασε τον όμιλο VW σε πωλήσεις παγκοσμίως.