Παραμονές του βελγικού Grand Prix που πραγματοποιείται σήμερα στην πίστα του Spa-Francorchamps (με ώρα έναρξης στις 16.00 το απόγευμα) και αφού είχε προηγηθεί στα μέσα Αυγούστου η επικύρωση από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) των νέων κανονισμών που θα ισχύουν στην F1 από το 2026, η Audi επισημοποίησε την είσοδό της στον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού.Οι σχετικές αποφάσεις της FIA για την οριστικοποίηση του νέου τεχνολογικού και οικονομικού πλαισίου που θα ισχύει από τότε, αποτελούσαν προαπαιτούμενο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία δεσμεύθηκε να δημοσιοποιήσει έως τα τέλη του 2022 τις πλήρεις παραμέτρους της ενασχόλησής της με το σπορ, αφήνοντας στο παρελθόν την παρουσία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) με πρωτότυπο της κατηγορίας LMDh. Θα συνεχίσει ωστόσο να είναι παρούσα ως Audi Sport στο Ράλι Ντακάρ με το RS-Q e-tron. «Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι αναπόσπαστο μέρος του DNA της Audi» δήλωσε ο Markus Duesmann, πρόεδρος του ΔΣ της Audi AG, υπογραμμίζοντας ότι «η Formula 1 είναι ταυτόχρονα ένα παγκόσμιο πεδίο για τη μάρκα μας και ένα εξαιρετικά απαιτητικό εργαστήριο για την περαιτέρω ανάπτυξή μας. Ο συνδυασμός υψηλών επιδόσεων και ανταγωνισμού είναι πάντα ένας μοχλός καινοτομίας και μεταφοράς τεχνολογίας στον κλάδο μας. Με τους νέους κανόνες, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να εμπλακούμε. Εξάλλου, η Formula 1 και η Audi έχουν σαφείς στόχους για τη βιωσιμότητα». Μιλώντας για βιωσιμότητα αξίζει να γνωρίζετε ότι από το 2026 η ηλεκτρική ισχύς για τις μονάδες ισχύος, που αποτελούνται από ηλεκτρικό κινητήρα, μπαταρία, ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα αυξηθεί θεαματικά σε σύγκριση με τα σημερινά συστήματα κίνησης της F1. Ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι τότε σχεδόν τόσο ισχυρός όσο ο turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει περίπου 400 kW (544 ίππους). Παράλληλα, οι μονάδες ισχύος του 2026 θα χρησιμοποιούν βιώσιμα καύσιμα, τα οποία θα προέρχονται είτε από μη διατροφικά βιολογικά προϊόντα είτε από αστικά απόβλητα, ή από βιώσιμη δέσμευση διοξειδίου του άνθρακα. Αυτό το στοιχείο θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον και για το πώς ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας ενδέχεται να εξασφαλίσει στο μέλλον συγκεκριμένες εξαιρέσεις από την καθολική απαγόρευση διάθεσης καινούργιων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

 

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω