Αξεσουάρ γυμναστικής, εκτυπωτές, μελάνια, hands-free, παιδικά παιχνίδια και παζλ, προϊόντα περιποίησης με τελευταίο trend τις βαφές μαλλιών, αλλά και εξειδικευμένες υπηρεσίες καθαρισμού στριμώχνουν οι Ελληνες στο ψηφιακό «καλάθι», μετά τα προϊόντα διατροφής, καθαριστικά και απολυμαντικά που έχουν πιάσει ταβάνι. Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης και η αναστολή λειτουργίας των περισσότερων καταστημάτων λόγω κορωνοϊού αλλάζουν το μείγμα των online αγορών, χωρίς να μπορεί όμως κανείς να εκτιμήσει αν μιλάμε για «στροφή» στις e-αγορές όσο δεν έχει έρθει ο τελικός λογαριασμός.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω