«Ο γιος σας βρίσκεται στο πρώτο 2% του πληθυσμού σε θέματα επιστημονικότητας, σε θέματα δηλαδή ιδιαίτερων δεξιοτήτων στην επίλυση προβλημάτων. O ίδιος αισθάνεται υποτίμηση, έλλειψη αυτοπεποίθησης και αδιαφορία, έχει μπει συνειδητά στο περιθώριο, οπότε το χάρισμά του αυτό είναι σαν να μην υπάρχει…».
Η 50χρονη Μ.Γ., καθηγήτρια Επικοινωνίας η ίδια, και επίσης ιδιαίτερα ικανή σε περιπτώσεις αναζήτησης και επίλυσης προβλημάτων, θεώρησε ότι δεν άκουσε καλά. Στο σχολείο της (το οποίο ήταν μεγάλο ιδιωτικό σχολείο της πρωτεύουσας) της είχαν πει ότι ο γιος της έχει μαθησιακά προβλήματα, εξαιτίας των οποίων και οδηγήθηκε σήμερα στο κατώφλι ενός εξειδικευμένου επιστήμονα για να αναζητήσει θεραπεία.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος