Αναζητώντας σανίδα σωτηρίας για τον άξονα Πάτρας – Πύργου, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανοίγει σε νέα βάση πια παράθυρο για την επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης, με τις Βρυξέλλες να έχουν βέβαια τον πρώτο λόγο. Η άρση των αυξήσεων στα διόδια της Αττικής Οδού, που ανακοινώθηκε μέσα στην εβδομάδα, φαίνεται πως δεν είναι διόλου αποκομμένη από το παζλ εξελίξεων που θέλει να δρομολογήσει η νέα ηγεσία του υπουργείου υπό τον κ. Κώστα Καραμανλή, προκειμένου να δείξει ότι στην υπόθεση των έργων δεν πάει στο «ρελαντί».

Οι υποδομές δεν προσφέρονται παραδοσιακά για τις λεγόμενες «γρήγορες νίκες», δεν έχει ξεκαθαρίσει όμως ακόμα ποια κατεύθυνση θα πάρει η νέα ηγεσία για τα έργα, έχοντας θέσει τη βιωσιμότητα ως κυρίαρχη προϋπόθεση.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω