Ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, αντιπρόεδρος της Stoiximan, μιλάει για τα σχέδια της εταιρίας, τη συνεργασία με τον ΣΕΓΑΣ, στο πλαίσιο της οποίας εντάσσεται και η χορηγική στήριξη στον Αυθεντικό Μαραθώνιο, τη μακρά συνεργασία με τον Ολυμπιακό, όπως και με τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ, με σημαντικές ομάδες του εξωτερικού αλλά και με σπουδαίους έλληνες ολυμπιονίκες. Σε ό,τι αφορά τον συνδυασμό αθλητισμού και κοινωνικής συνεισφοράς τονίζει ότι «βασική μας επιδίωξη σε κάθε χορηγική μας συνεργασία στον αθλητισμό είναι και η υλοποίηση προγραμμάτων κοινωνικής στήριξης και συνεισφοράς με κάθε διοργάνωση, αθλητή ή ομάδα. Μέσα από τα προγράμματα «Ηρωες» και «Μικροί Ηρωες» σε Ελλάδα και Πορτογαλία, συμβάλλουμε συστηματικά σε κοινωνικούς σκοπούς, με τρεις βασικές κατευθύνσεις, το παιδί, την κοινωνία και τον αθλητισμό».

 

Σε λίγες ημέρες διεξάγεται ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, στον οποίο το brand Stoiximan είναι ένας από τους βασικούς χορηγούς. Τι σημαίνει για μια εταιρία η στήριξη μιας κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης;

«Το 2022, η Kaizen Gaming, η εταιρία η οποία δημιούργησε και διαχειρίζεται το brand Stoiximan, συμπληρώνει 10 χρόνια από το ξεκίνημά της. Η σημαντική αυτή επέτειος, για εμάς, συνδυάζεται με την έναρξη της συνεργασίας Stoiximan με τον ΣΕΓΑΣ, στο πλαίσιο της οποίας εντάσσεται και η χορηγική στήριξη του κορυφαίου δρομικού γεγονότος της χώρας. Η νέα αυτή συνεργασία έχει σίγουρα μια μεγαλύτερη ιδιαιτερότητα, από τις περισσότερες χορηγίες μας, τόσο γιατί πρόκειται για μια ελληνική διοργάνωση διεθνούς εμβέλειας, με σημαντικό ιστορικό βάρος, όσο και γιατί αποτελεί το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό γεγονός μαζικού αθλητισμού στη χώρα μας. Παράλληλα, η ίδια η διοργάνωση αποτελεί σημαντικό κίνητρο για χιλιάδες ανθρώπους, να ασχοληθούν με τον αθλητισμό και να συμμετάσχουν τόσο στην κλασική διαδρομή του Μαραθωνίου όσο και στα μικρότερα αγωνίσματα της διοργάνωσης. Το κύρος της, ο συμβολισμός της και η κοινωνική διάσταση, δημιουργούν μια ιδιαίτερη αξία σε κάθε εταιρία που ταυτίζεται με το κορυφαίο αυτό αθλητικό γεγονός».

To brand Stoiximan στηρίζει συστηματικά, εδώ και χρόνια, τον ελληνικό αθλητισμό. Πώς προέκυψε η σύνδεσή σας αυτή με τον αθλητισμό;

«Βρίσκομαι στην εταιρία από τις πρώτες ημέρες της λειτουργίας της και μπορώ να σας πω ότι η σχέση μας με τον αθλητισμό δημιουργήθηκε από τα πρώτα κιόλας βήματα. Ο αθλητισμός είναι άμεσα συνυφασμένος με το αντικείμενο της δουλειάς μας και θεωρούμε την  υποστήριξή του αυτονόητη. Από το ξεκίνημά μας, επιδιώξαμε να βρισκόμαστε δίπλα σε όλες τις εκφάνσεις του αθλητισμού, είτε πρόκειται για επαγγελματικές ομάδες στα δημοφιλή αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ είτε για αθλητές σε λιγότερο εμπορικά αθλήματα, σε διοργανώσεις, σε εθνικές ομάδες αλλά και σε διοργανώσεις μαζικού αθλητισμού όπως ο Μαραθώνιος Μέγας Αλέξανδρος, τον οποίο στηρίξαμε στο παρελθόν, ο Ημιμαραθώνιος της Αθήνας, ο Αυθεντικός Μαραθώνιος και το Run Greece, που εντάσσονται στη συνεργασία μας με τον ΣΕΓΑΣ. Δέκα χρόνια μετά την πρώτη μας χορηγική συνεργασία, διατηρούμε το ίδιο πάθος και την ίδια θέληση να συμμετέχουμε στον ελληνικό αθλητισμό στηρίζοντάς τον με όλες μας τις δυνάμεις».

Σήμερα είσαστε χορηγοί τριών από τις μεγαλύτερες ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου. Τι σημαίνει για εσάς η παρουσία του brand Stoiximan στις εμφανίσεις των κορυφαίων ελληνικών αθλητικών ομάδων;

«Φέτος έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε με τρεις ελληνικές ομάδες, που έχουν σημαντική ιστορία αλλά και σημαντικό αντίκτυπο στον ελληνικό αθλητισμό, τον Ολυμπιακό, τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ. Με τον Ολυμπιακό μάλιστα, η πρόσφατη ανανέωση της συνεργασίας μας για τρία ακόμη χρόνια, θα μας φέρει το 2025, να συμπληρώνουμε 10 χρόνια στη φανέλα του πλέον πολυνίκη συλλόγου του ελληνικού ποδοσφαίρου. Σίγουρα, 10 χρόνια μόλις μετά από τη δημιουργία της εταιρίας, η συνεργασία μας με τις πλέον επιτυχημένες ομάδες του ελληνικού ποδοσφαίρου, αποτυπώνει τη δυναμική αλλά και την εξέλιξη που έχουμε διαγράψει όλα αυτά τα χρόνια, ξεκινώντας ως μια μικρή ελληνική εταιρία, το 2012. Η δυναμική αυτή έχει αποτυπωθεί και στην επέκταση της Kaizen Gaming με το brand Betano στο εξωτερικό, όπου και εκεί συνεχίζουμε στον δρόμο που χαράξαμε στην Ελλάδα, χορηγώντας μερικές από τις μεγαλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως είναι η Porto, η Benfica και η Sporting στην Πορτογαλία, η Atletico Mineiro και η Fluminense στη Βραζιλία, και άλλες. Κάθε συνεργασία, έχει μια ιδιαίτερη αξία για εμάς, δεδομένου ότι δεν περιορίζεται μόνο στην προβολή μας στην εμφάνιση της ομάδας αλλά περιλαμβάνει και την από κοινού ανάπτυξη δράσεων για την προώθηση του αθλητισμού αλλά και τη στήριξη της κοινωνίας».

 

Πρόσφατα, με πρωτοβουλία της Kaizen Gaming, οι Iron Brothers συμμετείχαν στη διοργάνωση του Ironman που διεξήχθη στη Βουλιαγμένη. Πόσο σημαντικός είναι ο συνδυασμός αθλητισμού και κοινωνικής συνεισφοράς;

«Ο Πέδρο, ο οποίος πάσχει από εγκεφαλική παράλυση και ο Μιγκέλ, δύο αδέρφια από την Πορτογαλία που συμμετέχουν μαζί, ως ομάδα, σε ένα από τα πλέον δύσκολα αγωνίσματα, αυτό του τριάθλου μεγάλων αποστάσεων, μας δείχνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο τη δύναμη της θέλησης. Στόχος των Iron Brothers είναι να «δώσουν φωνή» στα άτομα με εγκεφαλική παράλυση και να αποδείξουν ότι όλα είναι δυνατά. Τα δύο αδέλφια είναι η απτή απόδειξη της αξιοποίησης της δύναμης του αθλητισμού για κοινωνικούς σκοπούς. Βασική μας επιδίωξη σε κάθε χορηγική μας συνεργασία στον αθλητισμό είναι και η υλοποίηση προγραμμάτων κοινωνικής στήριξης και συνεισφοράς με κάθε διοργάνωση, αθλητή ή ομάδα. Μέσα από τα προγράμματα «Ηρωες» και «Μικροί Ηρωες» σε Ελλάδα και Πορτογαλία, συμβάλλουμε συστηματικά σε κοινωνικούς σκοπούς, με τρεις βασικές κατευθύνσεις, το παιδί, την κοινωνία και τον αθλητισμό. Προσπαθούμε πάντοτε να συνδυάζουμε τις δράσεις μας, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερο κοινωνικό αντίκτυπο και για τον λόγο αυτόν υλοποιούμε μαζί με τις διοργανώσεις, τις ομάδες και τους αθλητές που συνεργαζόμαστε προγράμματα και ενέργειες ευαισθητοποίησης, παρέμβασης και συνεισφοράς».

 

Το brand Stoiximan είναι σε μεγάλο βαθμό ταυτισμένo με τη στήριξη Ελλήνων Ολυμπιονικών, με πολλές εταιρίες να σας ακολουθούν σε αυτή την πρωτοβουλία. Πόσο σημαντική είναι η χορηγία αθλητών σε λιγότερο δημοφιλή αθλήματα;

«Μέσω του brand Stoiximan και μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε το 2014, ανοίξαμε, σε μεγάλο βαθμό, τον δρόμο για τη στήριξη ελλήνων αθλητών και Ολυμπιονικών, υλοποιώντας ένα πρόγραμμα για την οικονομική τους υποστήριξη. Μέχρι τότε οι Ελληνες αθλητές δεν είχαν στην πραγματικότητα συνδεθεί με χορηγικά προγράμματα, εκτός από ελάχιστες, μεμονωμένες περιπτώσεις. Ανταποκριθήκαμε θετικά σε μια δράση της Ολυμπιακής Επιτροπής, που για πρώτη φορά, οργανωμένα απευθύνθηκε στην αγορά για τη στήριξη των αθλητών και από τότε δημιουργήσαμε ένα διευρυμένο πρόγραμμα, το οποίο συνεχίζουμε μέχρι και σήμερα. Συνεργαζόμαστε με κορυφαίους Ελληνες Ολυμπιονίκες όπως ο Λευτέρης Πετρούνιας, η Κατερίνα Στεφανίδη, η Αννα Κορακάκη, ο Μίλτος Τεντόγλου, ο Στέφανος Ντούσκος, κατέχοντας μάλιστα ένα άτυπο ρεκόρ με τα περισσότερα ολυμπιακά μετάλλια στις δύο τελευταίες διοργανώσεις, όπου και οι αθλητές που εντάσσονται στο πρόγραμμά της «Ηρωες», κατέκτησαν το 80% των συνολικών ολυμπιακών μεταλλίων της Ελλάδας. Η «Ολυμπιακή Ομάδα» της Stoiximan, για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024, οι οποίοι θα διεξαχθούν στο Παρίσι, περιλαμβάνει σήμερα περισσότερους από 20 έλληνες πρωταθλητές και συνεχίζουμε να διευρύνουμε ακόμη περισσότερο την ομάδα μας, θεωρώντας ότι με τον τρόπο αυτόν συμβάλλουμε στην ίδια την ανάπτυξη του αθλητισμού, δίνοντας το έμμεσο κίνητρο σε ακόμη περισσότερα ταλαντούχα παιδιά να συνεχίσουν να κυνηγούν τα όνειρά τους στον αθλητισμό».