Στην έρευνά της για τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου, η εκπαιδευτικός Lucy Crehan διαπίστωσε ότι οι καλύτερες αίθουσες διδασκαλίας είναι αυτές που συνδυάζουν την ατομική σκέψη και την επίλυση προβλημάτων. Οπως διαπίστωσε από την έρευνά της, στα συστήματα υψηλής απόδοσης οι εκπαιδευτικοί είχαν υψηλότερες προσδοκίες για όλους τους μαθητές και δεν ξεχώριζαν αυτούς που είναι καλύτεροι από εκείνους που ήταν πιο αδύναμοι μέχρι την ηλικία των 15 ή 16 ετών. Στη Βρετανία από την άλλη πλευρά, έχει ξεκινήσει μια «πικρή» δημόσια συζήτηση περί των πιο αυστηρών εκπαιδευτικών μοντέλων, τα οποία μέρος της κοινής γνώμης στη χώρα θεωρεί πιο αποδοτικά, ειδικά μετά τη μεγάλη απόσταση που πήραν οι νέοι από την εκπαίδευση τα χρόνια της πανδημίας. Ηδη, ιδιωτικά σχολεία που έχουν ανοίξει στη χώρα εφαρμόζουν πολύ αυστηρό πρόγραμμα και κανόνες πειθαρχίας στη λειτουργία τους, κάτι που έχει προκαλέσει κοινωνικά debates σχετικά με το πόσο αυστηρή η πειθαρχία πρέπει να είναι στις βρετανικές τάξεις.