Η ανάγκη για νέα έργα που θα ζωντανέψουν την κατασκευαστική δραστηριότητα σε συνδυασμό με το μεγάλο κενό στη χρηματοδότηση έφεραν στροφή στα ΣΔΙΤ. Οι «δαιμονοποιημένες», τα προηγούμενα χρόνια, συμπράξεις του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα βρίσκονται πια στο προσκήνιο. Στη γραμμή της εκκίνησης ως το 2020 βρίσκονται 11 έργα συνολικής αξίας 1,5 δισ. ευρώ, ανάμεσα στα οποία τα δύο πρώτα οδικά έργα ΣΔΙΤ της χώρας, ενώ στο μικροσκόπιο έχουν ήδη μπει οι επεκτάσεις της Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, αλλά και η αξιοποίηση των 23 μικρότερων περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας.

Θέμα ημερών είναι η έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας για το δεύτερο οδικό ΣΔΙΤ, που αφορά τον άξονα της Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, εκτιμώμενης αξίας 200-250 εκατ. ευρώ. Για τον άξονα 53 χλμ. που θα συμπληρώσει το οδικό «δακτυλίδι» της Πελοποννήσου από την Καλαμάτα ως τη Μεθώνη προβλέπονται πληρωμές διαθεσιμότητας κατά την περίοδο λειτουργίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω