«Ρετάρει» η αναβάθμισητων συγκοινωνιών

Η «κανονικότητα» αναβάλλεται για... 2 χρόνια. Λεωφορεία και τρόλεϊ είναι δυσεύρετα ή ασφυκτικά γεμάτα. Εκτακτες βλάβες και έλλειψη οδηγών βγάζουν δρομολόγια εκτός προγράμματος. Ακόμη και με το application οι επιβάτες έρχονται αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις

Χειρουργικές μόνο παρεμβάσεις στον προγραμματισμό των δρομολογίων και «λίφτινγκ» στις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου δίνουν ανάσα στα μέσα μεταφοράς της πρωτεύουσας. Ο γηρασμένος στόλος και οι σοβαρές ελλείψεις προσωπικού έχουν φτάσει τις οδικές συγκοινωνίες στα όριά τους. Σε συνδυασμό με την επιδείνωση στη λειτουργία του μετρό και την απουσία του τραμ από το κέντρο – που φαίνεται εκ των πραγμάτων πως είχε υποτιμηθεί – οδηγούν την πόλη σε κυκλοφοριακή ασφυξία.

Λεωφορεία και τρόλεϊ, ειδικά σε ώρες αιχμής, είναι δυσεύρετα ή ασφυκτικά γεμάτα. Εκτακτες βλάβες και έλλειψη οδηγών βγάζουν δρομολόγια εκτός προγράμματος. Ακόμα και με το application στο χέρι, οι επιβάτες έρχονται αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις. Ενώ το επόμενο προγραμματισμένο δρομολόγιο αναμένεται στη στάση σε 5 λεπτά, δεν εμφανίζεται, το κοντέρ μηδενίζει και η τηλεματική δείχνει το επόμενο όχημα σε 20 ή 30 λεπτά.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.