Εύκολα ή δύσκολα θέματα; «Στρατιές» αριστούχων ή «σφαγή» των υποψηφίων; Τις τελευταίες (πολλές) δεκαετίες οι τίτλοι που περιγράφουν την ελληνική εξεταστική πραγματικότητα για την εισαγωγή στα AEI κινούνται στις δύο άκρες ενός εκπαιδευτικού «εκκρεμούς» που αφήνεται (στην καλύτερη περίπτωση) σε συνθήκες τυχαιότητας, ή (στη χειρότερη) στην υπόνοια πολιτικών παρεμβάσεων.

Και τα δύο είναι κοινά χαρακτηριστικά συστημάτων υπανάπτυκτων, που δεν έχουν κατορθώσει να βρουν εγκαίρως την οδό του εξεταστικού πολιτισμού, αλλά έχουν αφεθεί να γυρίζουν στο εσωτερικό ενός φαύλου κύκλου. Ο οποίος όμως επηρεάζει τις ζωές και τους κόπους χιλιάδων νέων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω