Eνα «μήνυμα» για το πώς θα εξετάζονται στο μέλλον τα μαθήματα των Θετικών Επιστημών φαίνεται ότι θέλησε να δώσει εφέτος η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων επιλέγοντας θέματα απαιτητικά στη Φυσική και τη Χημεία όπου τα γραπτά «κάτω από τη βάση» αναμένεται να πολλαπλασιαστούν, αναδεικνύοντας για μία ακόμη χρονιά το χάσμα μεταξύ της εκπαιδευτικής διαδικασίας που ακολουθείται στα σχολεία και των μαθησιακών αποτελεσμάτων που τελικά καταγράφονται.
Το μήνυμα αυτό είναι ότι στο μέλλον θα εξετάζονται όλα τα μαθήματα με έμφαση στην κρίση του μαθητή και στην καλή γνώση της θεωρίας των μαθημάτων και σίγουρα όχι στη δυνατότητά του να αποστηθίζει. Βέβαια, αυτό ακολουθείται από το αντίστοιχο αίτημα να αλλάξει και ο τρόπος διδασκαλίας στα σχολεία, τα οποία φαίνονται να «αγκομαχούν» τρέχοντας πίσω από τα φροντιστήρια, σε ένα σύστημα εκπαίδευσης που μόνο δωρεάν δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Kαι όσο αυτή η ισορροπία δεν θα αλλάζει, θύματά της θα είναι πάντα οι μαθητές των σχολείων και υποψήφιοι για τα πανεπιστήμια.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.