Η δυναμική των εμπορευματικών μεταφορών που αναδεικνύεται χάρη στην αλματώδη εξέλιξη του λιμανιού του Πειραιά έχει φέρει τον σιδηρόδρομο στο επίκεντρο των συζητήσεων για την ανάπτυξη της χώρας. Ωστόσο για την «ολική επαναφορά» του σιδηροδρόμου οι προκλήσεις είναι πολλές. Εναν φιλόδοξο στόχο έθεσε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών κ. Νίκος Σταθόπουλος μιλώντας στο κοινό του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων: η διαδρομή Πάτρα-Αλεξανδρούπολη σε ράγες να διαρκεί λιγότερο από 12 ώρες.
Πρόκληση τριών σταδίων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, με τα δύο άκρα του άξονα να αντιμετωπίζουν διαφορετικά μεν αλλά σοβαρά προβλήματα. Από τη μια μεριά, το τρένο δεν έχει φθάσει ακόμη στην Πάτρα, με τη διέλευση από το κέντρο να παραμένει η μεγαλύτερη εκκρεμότητα, ενώ το έργο δεν ξέφυγε από το γαϊτανάκι των προβλημάτων που έφερε η ιστορία του καρτέλ. Από την άλλη, η ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία (Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη), που «πατάει» στο μεγαλύτερο κομμάτι σε παλαιά υποδομή, χρειάζεται συντήρηση.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.