Στις πρώτες επιλογές του κοινού είναι και οι σειρές του Mega, οι οποίες με τη δυναμική του παρελθόντος συνεχίζουν να κρατούν συντροφιά στους τηλεθεατές, ειδικά αυτή την περίοδο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, την περασμένη εβδομάδα το Μεγάλο Κανάλι κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατάταξη των σταθμών στην prime time ζώνη και στο δυναμικό κοινό (18-54), αφήνοντας πίσω του τον ΑΝΤ1, τον Alpha και το Open. Στις δύο πρώτες θέσεις βρίσκονται το Star με το «Master Chef» και ο Σκάι με τις «Οκτώ λέξεις».

Πιο αναλυτικά, οι δύο αγαπημένες σειρές που προβάλλονται σε αυτή τη ζώνη, «Παρά πέντε» και «50-50», συγκέντρωσαν στον μέσο όρο τους διψήφια ποσοστά, 12,5% και 10,3% αντίστοιχα. Αξιο αναφοράς είναι ότι το επεισόδιο της σειράς του Γιώργου Καπουτζίδη που προβλήθηκε στις 25 Μαρτίου βρέθηκε στην 8η θέση του top 10 με 313.000 θεατές.

Η απουσία του «Master Chef» την Πέμπτη 19 και την Παρασκευή 20 Μαρτίου ευνοεί ακόμη περισσότερο τις δύο κλασικές κωμικές σειρές του σταθμού, καθώς το «Παρά πέντε» σημείωσε 14,5% και 16,4% στο κοινό που ενδιαφέρει περισσότερο τη διαφημιστική αγορά και το «50-50» 11,7% και 14,9% αντίστοιχα.

Την ίδια στιγμή, η prime time ζώνη του σταθμού έχει προσελκύσει σημαντική μερίδα των νεότερων τηλεθεατών. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 19 Μαρτίου οι ηλικίες 15-24 έδωσαν την πρωτιά στο Mega, με το 42,6% των γυναικών και το 21,4% των ανδρών αυτής της ηλικίας να έχουν συντονιστεί στο Μεγάλο Κανάλι.