Τις προηγούμενες ημέρες ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου είναι πιθανό να είχε τρία δεδομένα στις σκέψεις του: το αφήγημα της ελεύθερης πρόσβασης στα ΑΕΙ δεν μπορεί να εφαρμοστεί, η περίφημη σύνδεση του απολυτηρίου των τελειοφοίτων του Λυκείου είναι πιθανό να λειτουργήσει σαν «βόμβα» στην καρδιά ενός αδιάβλητου συστήματος δεκαετιών και, το σημαντικότερο, δεν μπορείς να εφαρμόσεις ένα νέο σύστημα την ίδια χρονιά που το νομοθετείς.
Το παραδίδει ως «κληρονομιά»
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος