Ο ιός χτύπησε και τα υδατοδρόμια

Ούτε το 2020 ήταν τελικά η χρονιά των υδροπλάνων, αν και προγραμματίζονται οι πρώτες πιλοτικές πτήσεις για το φθινόπωρο – Ρόλο-κλειδί στο άνοιγμα η Πάτρα

Το 2020 είναι μια χρονιά γεμάτη ανατροπές. Για τα υδροπλάνα, όλες οι προβλέψεις έδειχναν πως θα ήταν η χρονιά τους, όμως το φρένο που έβαλε η COVID-19 στον τουρισμό άλλαξε τα δεδομένα. Εφόσον όμως ένα δεύτερο κύμα αποφευχθεί, το εφετινό φθινόπωρο 1-2 υδροπλάνα θα ανοίξουν πιλοτικά φτερά σε Ιόνιο και Νότιο Αιγαίο, προκειμένου να αναθερμάνουν το επενδυτικό ενδιαφέρον εν όψει της εκκίνησης που βγάζει πια εισιτήριο για το 2021.

Η χώρα μας, διαθέτοντας 16.000 χλμ. ακτογραμμής, θεωρείται ιδανικός προορισμός για τα υδροπλάνα. Εκτιμάται ότι μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια θα έχει αναπτυχθεί ένα δίκτυο περίπου 100 υδατοδρομίων ανά την Ελλάδα και το εγχείρημα θα δημιουργήσει περισσότερες από 2.000 θέσεις εργασίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.