Με το θέμα των υποδομών στην εκπαίδευση να παραμένει ένα από τα πλέον επείγοντα προβλήματα της χώρας, το υπουργείο Παιδείας προχωρεί στην αντιμετώπιση ενός ακόμη ανοικτού «μετώπου» για τα σχολεία της: εκείνου του ανολοκλήρωτου ψηφιακού μετασχηματισμού τους.

Ετσι, με στόχο ένα νέο ψηφιακό εκπαιδευτικό μοντέλο (που θα ακολουθήσει βέβαια την υποστήριξη των σχολείων σε επίπεδο υποδομών και εκπαιδευτικών στις τάξεις), η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα στηρίξει την εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών που έχουν καταρτιστεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στα νέα διαδραστικά συστήματα που θα εγκατασταθούν στα σχολεία. Αλλωστε, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Ευρωπαϊκού Εξαμήνου για την Ελλάδα, η εφαρμογή της ψηφιακής εκπαίδευσης κρίνεται ανεπαρκής λόγω του περιεχομένου των προγραμμάτων σπουδών, της ανεπαρκούς υποδομής και της τεχνικής υποστήριξης.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω