Εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα, μια «μίνι Pisa», για την αποτίμηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων των σχολείων στη χώρα μας θα ξεκινήσει την άνοιξη στην Στ’ Δημοτικού και στη Γ’ Γυμνασίου. Μια κίνηση ωστόσο η οποία, παρότι είναι πολιτικά ισορροπημένη, θα είχε νόημα μόνο εάν η εφαρμογή της ακολουθούσε εκπαιδευτικές και διδακτικές παρεμβάσεις που στόχο θα είχαν την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών αλλά και τις μεθόδους διδασκαλίας στα δημόσια σχολεία της χώρας. Στη σημερινή πραγματικότητα οι εξετάσεις αυτές αναμένεται απλά να επιβεβαιώσουν τα συμπεράσματα των εκθέσεων Pisa του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης), με την αξιοποίηση βέβαια των ίδιων δεικτών που χρησιμοποιεί ο Οργανισμός.
Πέραν αυτού, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) δεν έχει καταλήξει ακόμη ούτε στη μέθοδο ούτε στη διαδικασία με την οποία θα γίνουν οι εξετάσεις, κάτι το οποίο όπως εξηγούν στο «Βήμα» εκπρόσωποι της διοίκησής του θα ξεκινήσει από αύριο.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.