Αν υπάρχει ένα ερώτημα που προκύπτει από τις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις αυτό τοποθετείται στην «καρδιά» της μαθησιακής διαδικασίας στα σχολεία της χώρας: είναι λογικό για ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα να οδηγεί σε μαθήματα στα οποία το 74% των υποψηφίων παραδίδουν γραπτά κάτω από τη βάση;
Γιατί αυτό είναι μάλλον η καλή εκδοχή της εξεταστικής διαδικασίας. Πέρυσι, στα Μαθηματικά είχε παραδώσει γραπτά κάτω από τη βαθμολογική βάση περίπου το 83% των υποψηφίων (στην κατεύθυνση της Οικονομίας και Πληροφορικής). Παρότι λοιπόν τα Μαθηματικά δεν ήταν εφέτος το μάθημα της «αποτυχίας», καθώς παρέδωσαν τη… σκυτάλη στη Χημεία, ωστόσο αποτελεί ένα συμπέρασμα που ξενίζει.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.