Νέα σελίδα στον χάρτη των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας γυρίζει από τον Σεπτέμβριο, 152 χρόνια μετά το παρθενικό δρομολόγιο από το Θησείο στον Πειραιά. Υστερα από περισσότερο από μια δεκαετία στασιμότητας εξαιτίας της οικονομικής ασφυξίας που έφερε η κρίση στις αστικές συγκοινωνίες, οι κινήσεις που έγιναν το προηγούμενο διάστημα θα αρχίσουν να αποδίδουν τους πρώτους καρπούς. Αν και η εικόνα των μέσων δεν αλλάζει από τη μια μέρα στην άλλη, οι επιβάτες θα μπορούν από τις αρχές του φθινοπώρου να δουν τα πρώτα δείγματα μιας νέας εποχής που ξεκινά για το μετρό, τον ηλεκτρικό και το τραμ.
Πρώτη πολυαναμενόμενη εξέλιξη θα είναι η έναρξη από τον Σεπτέμβριο της εμπορικής λειτουργίας της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά. Το «αγκάθι» του υπό κατάρρευση κτιρίου στην Ομηρίδου Σκυλίτση που κόλλησε την επιστροφή του τροχιοδρόμου στο μεγάλο λιμάνι λύθηκε. Μέσα στον Αύγουστο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της ΣΤΑΣΥ, θα ξεκινήσουν δοκιμαστικά δρομολόγια, που θα διαρκέσουν τουλάχιστον είκοσι ημέρες, βάζοντας σταδιακά τους κατοίκους του Πειραιά στους ρυθμούς του νέου μέσου. Συγχρόνως, στο ραντάρ βρίσκονται οι επεκτάσεις του μέσου προς Φρεαττύδα, Χατζηκυριάκειο, Πέραμα και Εξάρχεια.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.