To νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά σχολεία επιχειρεί να οικοδομήσει μια νέα σχέση εμπιστοσύνης της πολιτείας με τους ιδιωτικούς φορείς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παρέχει στα ιδιωτικά σχολεία μεγαλύτερη αυτονομία και ευελιξία ως προς την οργάνωση και τη λειτουργία τους, διατηρώντας όμως παράλληλα τις αναγκαίες εκείνες εγγυήσεις για την άσκηση συνεκτικής εποπτείας του εκπαιδευτικού συστήματος και τη διασφάλιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η νέα αυτή νομοθετική πρωτοβουλία εντάσσεται αρμονικά στη συνολική μεταρρυθμιστική προσπάθεια για ένα πιο ελεύθερο, σύγχρονο και καινοτόμο σχολείο. Προσπάθεια που ξεκίνησε τον περασμένο μήνα με την ψήφιση του νόμου για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Και τη συμπληρώνει υπηρετώντας την ίδια υποκείμενη λογική: μεγαλύτερη ευελιξία, περισσότερες ευκαιρίες για διαφοροποίηση, καλύτερα και περισσότερα εφόδια στους μαθητές μας, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις δυνατότητες των εκπαιδευτικών μας. Αυτές ακριβώς τις προτεραιότητες υπηρετούν και πολλές από τις παρεμβάσεις που ψηφίστηκαν πρόσφατα για τα δημόσια σχολεία, για παράδειγμα, η εισαγωγή νέων θεματικών στο ωρολόγιο πρόγραμμα, όπως ο εθελοντισμός, η επιχειρηματικότητα, ο αλληλοσεβασμός και η διαφορετικότητα, η πρόληψη από εξαρτήσεις, η προστασία του περιβάλλοντος, η ρομποτική και οι νέες τεχνολογίες, η συστηματικότερη καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, η ενίσχυση της ανακαλυπτικής μάθησης, η διεύρυνση του θεσμού των πρότυπων και πειραματικών σχολείων, η επένδυση στην επιμόρφωση των δημόσιων εκπαιδευτικών, η αξιολόγηση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω