Οι μήνες που απομένουν ως το τέλος της χρονιάς είναι σημαντικοί για τη συμπλήρωση του σιδηροδρομικού παζλ της χώρας. Οι συνδέσεις που δρομολογούνται με βιομηχανίες, ΒΙΠΕ και τα λιμάνια Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης, Βόλου, Πάτρας θα βάλουν τα εμπορεύματα στην… ταχεία με προορισμό τις γειτονικές χώρες και την Κεντρική Ευρώπη, ενώ ο σχεδιασμός για Λαύριο και Ραφήνα βγάζει εκτός του κάδρου το πάντρεμα με τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Οι μηχανές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επιταχύνουν για να ολοκληρωθεί εντός του 2020 ο προγραμματισμός των σιδηροδρομικών έργων και μελετών που θα χρηματοδοτηθούν από ευρωπαϊκούς πόρους τα προσεχή έτη.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω