Η έλλειψη οικονομικών πόρων για κλασικά δημόσια έργα, με την ιστορία να δείχνει ότι χρειάζονται δεκαετίες για την υλοποίησή τους, ανέδειξε το εργαλείο των ΣΔΙΤ. Οι επεκτάσεις του μετρό Θεσσαλονίκης, ο άξονας Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη και το φράγμα Χαβρία βρίσκονται σε τροχιά. Η νομοθέτηση για τις «προτάσεις καινοτομίας» που δίνουν πρωτοβουλία στον ιδιωτικό τομέα αναμένεται τον επόμενο μήνα, ενώ ακολουθεί η ρύθμιση για ιδιωτική επίβλεψη στα έργα αρχικά των ΟΤΑ.