Τα Λατινικά, που φαίνεται ότι απέτρεψαν εφέτος πολλούς υποψηφίους των Ανθρωπιστικών Επιστημών και τους οδήγησαν σε άλλες επιστημονικές κατευθύνσεις, η βαθμολογικά απρόβλεπτη Εκθεση και η αύξηση της βαρύτητάς της από τμήματα περιζήτητων Σχολών και τα δύο μαθήματα που φαίνεται ότι «έκαψαν» πολλούς νέους και νέες – τα Μαθηματικά και η Φυσική – διαμόρφωσαν το «παζλ» των εφετινών πανελλαδικών εξετάσεων. Ενα «παζλ» που αναμένει τα τελευταία κομμάτια του τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου με την επίσημη ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής για τα ΑΕΙ.

Κατά τα άλλα, το νέο εξεταστικό σύστημα εφαρμόστηκε εφέτος για δεύτερη χρονιά (με νέους συντελεστές και δεδομένα) φέρνοντας σειρά αποτελεσμάτων: το 1/3 των αποφοίτων των Γενικών Λυκείων έμεινε και εφέτος εκτός των ΑΕΙ, μετατοπίσεις μαθητικού πληθυσμού φάνηκαν μεταξύ επιστημονικών κατευθύνσεων, φθορά για τις Ανθρωπιστικές Σπουδές που έχασαν περίπου 4.000 υποψηφίους σε σχέση με πέρυσι, ενίσχυση των προσανατολισμών των επιστημών Υγείας και Οικονομίας και Πληροφορικής. Ο δεύτερος προσανατολισμός του 4ου επιστημονικού πεδίου βέβαια αναμένει εφέτος και τη μεγαλύτερη βαθμολογική «βουτιά» στις βάσεις εισαγωγής του, λόγω ακριβώς των επιδόσεων στα Μαθηματικά.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω