H ιστορία της σύμβασης της Cisco με την Ελλάδα και το υπουργείο Παιδείας αποδείχθηκε τελικά ένα παράδειγμα κακής επικοινωνιακής στρατηγικής: ένα «σκάνδαλο» μάλλον για καθηγητές του μάρκετινγκ, παρά ένα πολιτικό ή οικονομικό σκάνδαλο που επιβαρύνει το Ελληνικό Δημόσιο.

Προκαλώντας μάλιστα προβληματισμό και μεταξύ άλλων κυβερνητικών στελεχών που προειδοποιούσαν πριν από έναν χρόνο το υπουργείο Παιδείας ότι δημιουργεί «σκιές» με την άρνηση να δώσει στη δημοσιότητα την περίφημη σύμβαση και να αναλύσει με λεπτομέρειες τις κινήσεις του για το θέμα ενώπιον του κοινοβουλίου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω