Χωρίς τραμ, τουλάχιστον μέχρι…νεωτέρας, θα παραμείνει το κέντρο της Αθήνας. Το τμήμα Κασομούλη – Σύνταγμα βρίσκεται από τα μέσα Οκτωβρίου προσωρινά εκτός κυκλοφορίας για προληπτικούς λόγους, όμως η απόφαση για το εάν και πώς θα γίνει αποκατάσταση της πλάκας που καλύπτει την κοίτη του Ιλισού δεν χρειάζεται μόνο χρόνο για να ωριμάσει, αλλά κυρίως μελέτες και κοστολόγηση. Η ιδέα της αποκάλυψης της κοίτης από το Ολυμπιείον μέχρι το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Φιξ αφήνει μετέωρη την τύχη του τραμ, υπενθυμίζοντας το «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού».
Η ανάδειξη της πρότασης, μάλιστα, λίγους μήνες πριν από τις δημοτικές αλλά και τις εθνικές εκλογές οδηγεί πολλούς να υπαινιχθούν προεκλογικό πυροτέχνημα που θα δικαιολογήσει τη σύσταση της Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ. Η απουσία πάντως μελετών και αναλύσεων κόστους – ωφελειών για την πόλη, που προσπαθεί ακόμη να ανεβάσει ρυθμούς ξεπερνώντας την κρίση, μεταθέτει αόριστα στο μέλλον τις αποφάσεις, όπως και την επανεμφάνιση του τραμ στο Σύνταγμα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.