Γιατί έχουμε ακόμη σχολεία δύο ταχυτήτων

Ενα εκπαιδευτικό σύστημα που λειτουργεί με ανισότητες ανέδειξαν και εφέτος τα συμπεράσματα του διαγωνισμού του PISA για τις χώρες του ΟΟΣΑ

Την εικόνα ενός βαθιά ταξικού εκπαιδευτικού συστήματος, που λειτουργεί με ανισότητες και διαχωρισμούς, ανέδειξαν και εφέτος τα συμπεράσματα του περίφημου διαγωνισμού του PISA για τις χώρες του ΟΟΣΑ. Ο διεθνής «καθρέφτης» της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας έδειξε έτσι ότι οι επιδόσεις των μαθητών που είχαν τη δυνατότητα ιδιωτικών υπηρεσιών στην εκπαίδευση ή των παιδιών που προέρχονταν από ευνοϊκότερο κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον ήταν κατά πολλές δεκάδες υψηλότερες στις μετρήσεις του διαγωνισμού σε σύγκριση με εκείνους που προέρχονταν από μη ευνοϊκά κοινωνικά και οικονομικά περιβάλλοντα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.