Την εικόνα ενός βαθιά ταξικού εκπαιδευτικού συστήματος, που λειτουργεί με ανισότητες και διαχωρισμούς, ανέδειξαν και εφέτος τα συμπεράσματα του περίφημου διαγωνισμού του PISA για τις χώρες του ΟΟΣΑ. Ο διεθνής «καθρέφτης» της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας έδειξε έτσι ότι οι επιδόσεις των μαθητών που είχαν τη δυνατότητα ιδιωτικών υπηρεσιών στην εκπαίδευση ή των παιδιών που προέρχονταν από ευνοϊκότερο κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον ήταν κατά πολλές δεκάδες υψηλότερες στις μετρήσεις του διαγωνισμού σε σύγκριση με εκείνους που προέρχονταν από μη ευνοϊκά κοινωνικά και οικονομικά περιβάλλοντα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος