Η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ. την ώρα για τις κατοικημένες περιοχές, τα νέα ψηφιακά εργαλεία και ο real time εικονικός φάκελος οχημάτων μπαίνουν στη μάχη για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στους ελληνικούς δρόμους. Η χώρα μας στοχεύει να πετύχει τον στόχο της μείωσης κατά 50% του αριθμού των θανάτων και σοβαρών τραυματισμών σε τροχαία ως το 2030, ευθυγραμμιζόμενη με τη στρατηγική της ΕΕ για το VisionZero, δηλαδή μηδενικούς θανάτους στην άσφαλτο ως το 2050.

Κατά την τελευταία δεκαετία, η Ελλάδα κατέγραψε μια αισιόδοξη πρωτιά, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη στην ΕΕ μείωση των θανάτων από τροχαία ανά εκατομμύριο πληθυσμού, της τάξεως του 54%. Την ίδια στιγμή, όμως, η μείωση για τους τραυματισμούς στην άσφαλτο περιορίστηκε στο 39%. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των νεκρών ανά εκατομμύριο κατοίκων είναι υψηλός, φτάνοντας το 2020 τους 54, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος ανέρχεται σε 42.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω