Υπηρεσίες με τον πολίτη στο επίκεντρο φέρνει η ψηφιακή αναβάθμιση του Δημοσίου. Τα γρανάζια που ενοποιούν και αυτοματοποιούν τους διαύλους επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών του Δημοσίου, αλλά και με τον πολίτη, έχουν ήδη μπει σε κίνηση. Η μεγάλη αλλαγή που έχει φέρει η ψηφιοποίηση στην καθημερινότητά μας τα τελευταία δυόμισι χρόνια θα κλιμακωθεί περαιτέρω με αρχή τη νέα χρονιά. Παράλληλα, από τις αρχές του 2023 θα ξεκινήσει το ολικό λίφτινγκ των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), με τα πρώτα αποτελέσματα να γίνονται άμεσα ορατά.
Εχοντας διανύσει μια πορεία 21 ετών από την ίδρυσή τους, τα ΚΕΠ αποτελούν ίσως τον πιο επιτυχημένο θεσμό στο πολύπλοκο σύμπαν των δομών του κράτους. Εχουν καταφέρει να εξελιχθούν στο πιο κοντινό στον πολίτη σημείο επαφής με τη δημόσια διοίκηση. Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας των ΚΕΠ, από το λογότυπο ως την εικόνα των υποκαταστημάτων, υπογραμμίζει ότι τα ΚΕΠ όχι μόνο δεν είναι ένας παρωχημένος θεσμός, αλλά αναβαθμίζονται για να εξελιχθούν σε υπηρεσία μίας στάσης.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.