Δεκαέξι διαφορετικούς τρόπους εισαγωγής φοιτητών και φοιτητριών στην Ιατρική Σχολή Αθηνών (και κατ’ επέκταση και στα υπόλοιπα ΑΕΙ) περιλαμβάνει το εξεταστικό σύστημα της χώρας. Ενα θεαματικό «ρεσιτάλ» ανισότητας, το οποίο κανένας πολιτικός δεν σκέφτεται να διορθώσει, παρά τις επιτυχημένες προσπάθειες να γίνει πιο σύνθετο και ανταγωνιστικό το εξεταστικό πρόγραμμα των τελειοφοίτων της Γ’ τάξης του Λυκείου, που αποτελούν και τη βασική, μεγαλύτερη, κατηγορία υποψηφίων.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος