Ο Απόστολος Ραυτόπουλος, που είναι πρόεδρος του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, δηλώνει για το θέμα των παροπλισμένων λεωφορείων: «Δεν υπάρχουν λεωφορεία για να βγουν στον δρόμο, γι’ αυτό δεν μπορούν να πυκνώσουν τα δρομολόγια και έχει δίκιο ο κόσμος που διαμαρτύρεται. Από την καθυστέρηση που υπάρχει, έχει καταντήσει η συγκοινωνία από αστική σε υπεραστική, καθώς πιο γρήγορα βρίσκεις λεωφορείο για να πας στην Κόρινθο, που είναι κάθε μισή ώρα, παρά εδώ για να πας στη δουλειά σου».

Ο κ. Ραυτόπουλος επισημαίνει: «Τα προηγούμενα χρόνια δεν δόθηκαν τα απαιτούμενα λεφτά για τη συντήρηση του στόλου. Θέλουμε ανταλλακτικά, ώστε να φτιάξουμε τα υπάρχοντα λεωφορεία πριν βγουν ασύμφορα επισκευής. Πρέπει να γίνουν προσλήψεις προσωπικού σε οδηγούς και τεχνίτες. Οι τελευταίες προσλήψεις έγιναν το 2007. Εχει φύγει κόσμος, συνάδελφοι βγήκαν στη σύνταξη και δεν έχουν αντικατασταθεί. Επίσης, πρέπει άμεσα να αγοραστούν καινούργια λεωφορεία. Τα τελευταία λεωφορεία αγοράστηκαν το 2009. Το νεότερο λεωφορείο είναι 11 ετών και το μεγαλύτερο είναι 27, κυκλοφορίας 1994. Αυτά τα λεωφορεία, που είναι περίπου 400, το 2021 πρέπει να αποσυρθούν, γιατί λήγει και η τελευταία παράταση που έχουν πάρει».

Το υπουργείο, όπως λέει, έχει κάνει κινήσεις τους τελευταίους μήνες και δείχνει τη διάθεση να βοηθήσει τις συγκοινωνίες. Ωστόσο, το κενό που άφησε η πολιτεία τα προηγούμενα χρόνια είναι μεγάλο και δύσκολα θα καλυφθεί, «χρειάζονται γενναίες αποφάσεις από την πολιτεία» δήλωσε χαρακτηριστικά.