Οποιος θυμάται την εποχή πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, σίγουρα μία από τις πρώτες εικόνες που φέρνει στο μυαλό του είναι τα εργοτάξια του μετροπόντικα στο κέντρο της πόλης. Μέσα στη δεκαετή κρίση τα μεγάλα έργα υποδομών έγιναν μακρινή ανάμνηση μιας ζωντανής πόλης που αναπτυσσόταν. Κι έμελλε η νέα Γραμμή 4 του μετρό να είναι το έργο που θα βάλει και πάλι μπρος τις μηχανές για τη νέα γενιά έργων υποδομών, που θα αλλάξουν τη «μεγάλη εικόνα» της οικονομίας και τη ζωή των πολιτών.
Με αφετηρία τις αρχές του καλοκαιριού και μέσα στην επόμενη διετία μπαίνουν στις ράγες έργα αξίας άνω των 8,5 δισ. ευρώ. Μέρος του μεγαλύτερου πακέτου έργων από την περίοδο του 2004, ύψους 13 δισ. ευρώ, με τη σφραγίδα του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή. Ενεση ζωής σε έναν κλάδο που μέσα στην οικονομική κρίση απώλεσε 39.000 επιχειρήσεις και 187.000 θέσεις εργασίας και η προστιθέμενη αξία του μειώθηκε κατά 60,7%, που αντιστοιχεί σε 8,1 δισ. ευρώ, σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.