Ο στόχος είναι τελειώνοντας την ανάγνωση αυτού του μικρού κειμένου να μπορούμε να απαντήσουμε στην ερώτηση ποιο είναι το σχήμα ενός περιδέραιου (άλλοι προτιμούν να λένε το περιδέραιο και κολιέ).
Ξεκινώ με την υποθετική και ευπρόσδεκτη ερώτηση «ποια δουλειά θα θέλατε να κάνετε αυτή τη στιγμή;». Θα μου την έκανε ένας μάλλον φανταστικός συνομιλητής μου. Και επειδή είναι αρχή της σχολικής χρονιάς, χωρίς πολλή σκέψη, του απαντώ ότι θα ήθελα να έχω γύρω μου μια ομάδα μικρών παιδιών από οποιεσδήποτε τάξεις του Δημοτικού και να τους κάνω Μαθηματικά. Στην επόμενη ερώτηση, που θα είχε να κάνει με την «ύλη», θα απαντούσα ως εξής: Πριν φθάσουμε με κάποιον ιδιαίτερο βέβαια τρόπο στα σχετικά με τα σύνολα και τους πληθικούς τους αριθμούς και χωρίς ακόμη να τους έχω δείξει καν τα αριθμητικά σύμβολα, 1, 2, 3,… θα τους μιλούσα για πράγματα που ασχολείται μαζί τους η τοπολογία. Για πολλαπλότητες, μονοδιάστατες και πολυδιάστατες, τόρους και ευκλείδειους χώρους, μυρμήγκια και διαστάσεις.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.