Εχοντας την ευκαιρία να μιλήσουμε μέσα στην εβδομάδα με μια νέα νηπιαγωγό που θέλει πολύ να πειραματιστεί με διάφορες μεθόδους διδασκαλίας, καταλάβαμε πως οι συνθήκες για κάτι τέτοιο σε ένα δημόσιο νηπιαγωγείο είναι πολύ δύσκολες. Οταν έχει 24 παιδάκια και μάλιστα ανακατεμένα προνήπια και νήπια στην ίδια αίθουσα είναι δύσκολο και μόνο να τα παρακολουθήσει, όχι να τα οδηγήσει και στο να ταυτίσουν το σύμβολο του αριθμού με συγκεκριμένα σύνολα πραγμάτων. Και μόνο η ανάμειξη των δύο κατηγοριών που δεν βρίσκονται στο ίδιο στάδιο ωρίμασης κάνει τη διδασκαλία της αριθμητικής προβληματική. Ακόμη περισσότερο, όπως μας είπε, το να έχει το κάθε παιδί το δικό του πακέτο με τα αριθμημένα φακελάκια. Υποσχέθηκε πάντως πως θα προσπαθήσει να δοκιμάσει τη μέθοδο που προτείναμε στα προηγούμενα τεύχη και θα μας ενημερώσει για τα αποτελέσματα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω