Στο προηγούμενο τεύχος είχαμε φθάσει στο συμπέρασμα ότι «πρέπει είτε παιδί είτε ενήλικος να έχει συνδέσει απαραίτητα τον κάθε αριθμό με ένα κουτί που περιέχει τόσα αντικείμενα όσα αντιστοιχούν στο αριθμητικό σύμβολο. Και αν είναι περισσότερα από 10 να φαντάζεται πως είναι πακεταρισμένα σε δεσμίδες ή σε μικρότερα πακέτα που φτιάχνουν δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες… Μόνον έτσι θα μπορέσει να εισαχθεί στην πρώτη απαιτητική ιεροτελεστία που είναι μάλλον η αφαίρεση».

Οσοι ασχολήθηκαν με τους αριθμούς και την έρευνα γύρω από αυτούς, προτού δημιουργηθεί και ο κλάδος των Υπολογιστικών Μαθηματικών (ένα ξεχωριστό τμήμα των εφαρμοσμένων μαθηματικών από τις αρχές του 1950, όπου διαδραματίζουν κεντρικό και ουσιαστικό ρόλο οι ηλεκτρονικοί  υπολογιστές, με έμφαση στους αλγόριθμους), χρησιμοποιούσαν μολύβι, χαρτί και τα δικά τους άυλα εργαλεία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω