Οθόνη, αλλά με μέτρο

Για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας η ενασχόληση με τα ψηφιακά μέσα πρέπει να έχει ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια, λένε οι ειδήμονες

Εχουμε αδιαμφισβήτητα πλέον «τετραγωνίσει τον κύκλο» της ζωής μας. Και αυτός ο… τετραγωνισμός αφορά την άρρηκτη σχέση με οθόνες παντός τύπου οι οποίες «ρουφούν» πολλές ώρες της ημέρας των μεγάλων αλλά και των μικρών, ακόμη και των πολύ μικρών. Παιδιά προσχολικής ηλικίας μπορεί να μην καταφέρνουν να φάνε ή να ντυθούν μόνα τους, αλλά τους είναι πανεύκολο να βρουν στο κινητό την κατάλληλη εφαρμογή και να παίξουν παιχνίδια, ή να ψάξουν στο τάμπλετ την εκπομπή της αρεσκείας τους. Αυτή είναι η νέα τεχνολογική εποχή μας, θα πείτε και θα έχετε δίκιο. Ωστόσο πρέπει να παραδεχθούμε ότι το μέτρο ουκ ολίγες φορές χάνεται και ο κύκλος της ζωής των μικρών… τετραγωνίζεται καθημερινά επί ώρες, αλλά όχι χωρίς κόστος για την ανάπτυξή τους, όπως αποδεικνύουν ολοένα και περισσότερα ερευνητικά στοιχεία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.