«Αν θέλεις να αποκτήσεις μια εικόνα για τη χώρα, δες από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους ποιο είναι το υπουργείο από το οποίο έχουν περάσει περισσότεροι υπουργοί!». Αυτό έλεγε η εκπαιδευτικός Aννα Χουβαρδά στον μικρό γιo της, εξηγώντας του αργότερα ότι αναφερόταν στο υπουργείο Παιδείας «που δεν είχε στόχους, όπως όφειλε». Σε αυτή την έλλειψη στόχων και προγραμματισμού απέδιδε τις συνεχείς μεταρρυθμίσεις που ταλάνιζαν το εκπαιδευτικό μας σύστημα η δυναμική μητέρα του Ζαχαρία Σκούρα, καθηγητή Γενετικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Την άποψη αυτή ενστερνίζεται μέχρι σήμερα και ο γιος της, που ακολούθησε κατά γράμμα τη συμβουλή της μητέρας του για τη διδασκαλία: «Μη γίνεις δάσκαλος της προτεραίας. Οι άνθρωποι δεν είναι σακούλια να τα γεμίσεις». Πράγματι, στόχος του Ζαχαρία Σκούρα ήταν και παραμένει το να κάνει τους μαθητές του ικανούς να συνθέσουν μόνοι τους το όλον έχοντας κατανοήσει τα επιμέρους, κάτι το οποίο «ακόμη και σήμερα δεν ενθαρρύνεται από το εκπαιδευτικό μας σύστημα». Η αγάπη με την οποία τον περιβάλλουν οι μαθητές του, προηγούμενοι και τωρινοί, αποτελεί απόδειξη ότι η εκπαιδευτική προσέγγιση Σκούρα έχει αποδώσει.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω