Η πανδημία COVID-19, η οποία μαίνεται εδώ και δύο χρόνια, βρήκε την ανθρωπότητα μάλλον απροετοίμαστη να την αντιμετωπίσει, όπως καταδεικνύεται από συνεχείς παλινωδίες και αδέξιους χειρισμούς. Μεταξύ άλλων, ένας κομβικής σημασίας παράγοντας της αποτυχίας μας να ανακόψουμε την εξάπλωση του SARS-CoV-2 είναι ο επιστημονικός αναλφαβητισμός, ο οποίος φαίνεται ότι επικρατεί ακόμη και στις δυτικές και πιο «πληροφορημένες» κοινωνίες.

Ο λόγος είναι απλός: η επιστήμη δεν αποτελεί πληροφορία, ούτε καν γνώση (λατινικά scientia – γνώση – και βάσει της ετυμολογίας του αγγλικού όρου «science»). Η επιστήμη είναι κατ’ εξοχήν ένας μοναδικός τρόπος σκέψης, τον οποίο τα εκπαιδευτικά συστήματα απέτυχαν να διδάξουν επαρκώς στις σύγχρονες γενιές του αναπτυγμένου κόσμου!

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω