Η δυσκολία των εξισώσεων στο Δημοτικό

Δεν είναι εύκολη στην κατανόησή της σε βάθος η ύλη που καλούνται να αφομοιώσουν τα παιδιά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Και αυτό μπορεί να τα ακολουθεί έως το τέλος του Λυκείου

Οι γονείς ενός μαθητή στη ΣΤ’ Δημοτικού, παιδιού χωρίς ιδιαίτερα μαθησιακά ή οικογενειακά προβλήματα, ζήτησαν τη γνώμη μου για τη δυσκολία στα μαθηματικά που αντιμετωπίζουν και πολλά άλλα παιδιά όταν βρεθούν σε αυτή την τάξη.

Εκεί που εμείς οι παλαιότεροι είχαμε αρκετές δυσκολίες όταν η ύλη, όντας καθαρά «πρακτικής αριθμητικής» μας καλούσε να κατανοήσουμε τα προβλήματα μείξης και κραμάτων, τόκου και επιτοκίου, να διαγωνιζόμαστε σε πολύ σοβαρές για το μέλλον μας εξετάσεις σε προβλήματα «εσωτερικής υφαίρεσης», όπως ήταν τότε ο τίτλος του κεφαλαίου, τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.