Οι γονείς ενός μαθητή στη ΣΤ’ Δημοτικού, παιδιού χωρίς ιδιαίτερα μαθησιακά ή οικογενειακά προβλήματα, ζήτησαν τη γνώμη μου για τη δυσκολία στα μαθηματικά που αντιμετωπίζουν και πολλά άλλα παιδιά όταν βρεθούν σε αυτή την τάξη.
Εκεί που εμείς οι παλαιότεροι είχαμε αρκετές δυσκολίες όταν η ύλη, όντας καθαρά «πρακτικής αριθμητικής» μας καλούσε να κατανοήσουμε τα προβλήματα μείξης και κραμάτων, τόκου και επιτοκίου, να διαγωνιζόμαστε σε πολύ σοβαρές για το μέλλον μας εξετάσεις σε προβλήματα «εσωτερικής υφαίρεσης», όπως ήταν τότε ο τίτλος του κεφαλαίου, τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος