Με αφορμή τις εξισώσεις που υπάρχουν πλέον στη διδακτέα ύλη της ΣΤ’ Δημοτικού, προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τα προβλήματα διδασκαλίας σε αυτό το επίπεδο. Πώς θα νιώσουν άνετα οι μαθητές μας αν φορέσουν γυαλιά που θα τους δείχνουν μια «αλγεβρική οπτική» του κόσμου;

Ξεκινώντας από την τελευταία φράση στο κείμενο της προηγούμενης Κυριακής «…θα πρέπει να μείνει και ότι τα x, y, z κ.λπ. (που χρησιμοποιούμε στις εξισώσεις) είναι «διαθέσιμοι χώροι». Τους ονομάζουμε βέβαια και «μεταβλητές»». Θα προτιμήσω αντί για το ουσιαστικοποιημένο αυτό επίθετο να χρησιμοποιώ τον όρο «μεταβλητή ποσότητα». Για να θυμίζει πάντα ότι πρόκειται, όπως αναφέρθηκε, στην πραγματικότητα για ένα «κουτί» ή ένα ντουλάπι όπου μπορούν να βρεθούν εκεί διάφορες ποσότητες. Ας μην ξεχνάμε πως ζητούμε πλέον από παιδιά του Δημοτικού να κάνουν άλγεβρα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω