Καθώς και αυτή η σχολική χρονιά πλησιάζει στο τέλος της και τα παιδιά ονειρεύονται πού θα πάνε και τι θα κάνουν το καλοκαίρι, οι γονείς έρχονται αντιμέτωποι με το δυσεπίλυτο πρόβλημα που προκύπτει από το γεγονός ότι οι διακοπές των ενηλίκων δεν είναι τρίμηνες (δυστυχώς!). Βεβαίως, υπάρχει και η κατασκήνωση, ή ο παππούς και η γιαγιά που περιμένουν τα παιδιά στο χωριό, αλλά πιθανότατα θα χρειαστεί να μείνουν τα παιδιά στο σπίτι για κάποιες ημέρες ή και εβδομάδες όταν οι γονείς τους εργάζονται το καλοκαίρι. Και τότε αρχίζουν όλοι τα παράπονα: οι μεν γονείς παραπονιόμαστε ότι τα παιδιά μας δεν ξεκολλούν από τις οθόνες, τα δε παιδιά ότι βαριούνται και η βαρεμάρα φαίνεται πως γίνεται ακόμη μεγαλύτερη όταν επιχειρούμε να περιορίσουμε τον επιτρεπόμενο χρόνο για οθόνες.
Σε αυτές τις περιπτώσεις η γκρίνια (αν και αναπόφευκτη κάποιες φορές…) δεν φέρνει αποτέλεσμα. H παιδαγωγική διδάσκει ότι η καλύτερη στρατηγική για να αποτρέψουμε το παιδί μας από κάτι που θεωρούμε βλαβερό ή μη παραγωγικό είναι να του δώσουμε εναλλακτικές προτάσεις. Μια τέτοια καλή πρόταση είναι το βιβλίο των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης (οι οποίες μέχρι σήμερα δεν μας είχαν συνηθίσει σε παιδικά βιβλία) «Εντελώς Απίθανη Επιστήμη». Ο συγγραφέας του βιβλίου, ο Ρόμπερτ Γουίνστον (Robert Winston) είναι ένα πολυσχιδές ταλέντο: γιατρός, επιστήμονας, καλλιτέχνης και πολιτικός με ένα μεταδοτικό πάθος για ό,τι τον ενδιαφέρει.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος