Τα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά τις αλλαγές της ενσωμάτωσης των ΤΕΙ στα ΑΕΙ, ο ακαδημαϊκός χάρτης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην επιστημονική περιοχή της Πληροφορικής παρουσιάζει σημαντική ανομοιομορφία και ασάφεια με επιπτώσεις τόσο στο επιστημονικό προφίλ των Τμημάτων και των αποφοίτων τους όσο και στα επαγγελματικά δικαιώματά τους. Η ένταξη των Τμημάτων Πληροφορικής σε διαφορετικές Σχολές (Θετικών Επιστημών, Πολυτεχνικές, Πληροφορικής και Τεχνολογίας, Μηχανικών) είναι ένας από τους παράγοντες που αυξάνουν τη σύγχυση και θέτουν όρια στον χαρακτήρα και την εξέλιξη των Τμημάτων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω