Ενα από τα συμπεράσματα στο προηγούμενο τεύχος ήταν πως «το παιδί πρέπει να καταλαβαίνει τι κάνει με το πλήθος κάποιων αντικειμένων και να μη φθάσει να χειρίζεται εντελώς μηχανικά το εργαλείο που ονομάζεται αριθμητικό σύμβολο, διότι αυτό οδηγεί σε… έλλειψη αριθμοσύνης, δηλαδή στον λεγόμενο αριθμητικό αναλφαβητισμό». Η περιοχή του εγκεφάλου που χειρίζεται τους αριθμούς φαίνεται από τα πειράματα που γίνονται να είναι εντελώς διαφορετική από την περιοχή της γλωσσικής επεξεργασίας.

Δεν έχει παιδιά και γενικότερα ανθρώπους που «δεν τα παίρνουν τα Μαθηματικά» όπως έλεγαν οι παλιοί. Αλλά έχει σίγουρα παιδιά με διαφορετικά ερεθίσματα στο σχολείο και στην οικογένεια και, όπως είδαμε, αυτό παίζει μεγάλο ρόλο. Πριν μπει λοιπόν κάποιος στην περιπέτεια των Μαθηματικών θα πρέπει να εξοικειωθεί  απόλυτα με τους αριθμούς και πρώτα από όλα με τους φυσικούς ακέραιους 1, 2, 3, 4,… και με το μηδέν.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω