Το 1977, όταν ο καναδός φιλόσοφος, διανοούμενος και προφήτης του Internet Μάρσαλ Μακ Λούαν ξεστόμισε την περίφημη φράση «το μέσο είναι το μήνυμα» για να καταδείξει τη σημασία των νέων τεχνολογιών στη διάδοση των πληροφοριών και στη διακίνηση των ιδεών, στην Ελλάδα δεν υπήρχαν παρά λίγες, κομματικά τοποθετημένες, ολιγοσέλιδες εφημερίδες και «φτωχά» από όλες τις απόψεις κρατικά ραδιοτηλεοπτικά δίκτυα, απολύτως ελεγχόμενα, ως άλλα τρόπαια εξουσίας από τις εκάστοτε κυβερνήσεις.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω