Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανοίξουν οι προσφορές προκειμένου να αναδειχθεί το ανάδοχο σχήμα το οποίο θα αποκτήσει το 67% των μετοχών του ΟΛΑ. Η όλη διαδικασία φέρεται πως έχει «κολλήσει» στην ελληνική γραφειοκρατία και συγκεκριμένα στον αρμόδιο οργανισμό. Ταυτόχρονα, πρόσφατα, δημοσίευμα της ιστοσελίδας intellinews χαρακτηρίζει δύο εκ των τεσσάρων επιχειρηματικών σχημάτων ως συνδεδεμένα με τη Ρωσία. Με τίτλο «Επιχειρηματίες που συνδέονται με τη Ρωσία υποβάλλουν προσφορά για στρατηγικό ελληνικό λιμάνι», το δημοσίευμα αναφέρεται στην κοινοπραξία Cameron SA – Goldair Cargo AE – Bollore Africa Logistics και στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ. Το πρώτο είναι το σχήμα υπό τον Δημήτρη Κοπελούζο ενώ το δεύτερο είναι του Ιβάν Σαββίδη.

Για το τρίτο σχήμα, την Quintana Infrastructure & Development, η οποία θεωρητικά είναι αμερικανικών συμφερόντων, έγινε λόγος ότι πίσω από αυτή ενδέχεται να βρίσκονται τουρκικά συμφέροντα, δημιουργώντας ερωτήματα τόσο για την προέλευση της διαρροής όσο και για το τι συνεπάγεται εάν είναι ακριβής.

Οπωσδήποτε, φαβορί για τη διαδικασία θεωρείται το σχήμα στο οποίο προΐσταται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Ωστόσο για τους ιθύνοντες το μείζον είναι να είναι όσο το δυνατόν πιο μεγάλο το αντίτιμο για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του ΟΛΑ.