Ο έλεγχος εγκυρότητας και η καταχώριση

Οι δύο e-υπηρεσίες λειτουργούν στη φιλοσοφία του gov.gr. Η ταυτοποίηση του πολίτη γίνεται είτε μέσω των κωδικών Taxisnet, αφού πρώτα έχει επιβεβαιωθεί ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, ή με τους κωδικούς web banking. Εν συνεχεία, ο πολίτης αναρτά σε μορφή pdf το έγγραφο που θέλει να βεβαιώσει την υπογραφή του και η διαδικασία ολοκληρώνεται μόλις συμπληρώσει τον κωδικό μιας χρήσης (OTP), που αποστέλλεται στο κινητό του τηλέφωνο. Αμέσως μετά το έγγραφο καταχωρείται στη θυρίδα του στο my.gov.gr και είναι διαθέσιμο για αποθήκευση, εκτύπωση ή αποστολή σε φορέα του Δημοσίου.

Στο κάτω μέρος κάθε σελίδας του εγγράφου αποτυπώνονται ο μοναδικός κωδικός και ο κωδικός QR του εγγράφου, ώστε να ελέγχεται εύκολα ως προς την εγκυρότητά του. Η επαλήθευση γίνεται μέσω του docs.gov.gr/validate.

Στις περιπτώσεις που το έγγραφο υπογράφεται από περισσότερα πρόσωπα, ο πρώτος χρήστης καταχωρεί τον ΑΦΜ και το ονοματεπώνυμο των συνυπογραφόντων, οι οποίοι αποκτούν τη δυνατότητα να υπογράψουν το έγγραφο ακολουθώντας τα ίδια βήματα. Οταν ολοκληρωθεί η διαδικασία και από τον τελευταίο συνυπογράφοντα, τότε το έγγραφο εμφανίζεται ψηφιακά βεβαιωμένο στις θυρίδες τους στο my.gov.gr.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.